CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

dissabte, 23 de maig del 2009

CONCLUSIÓ

En un primer moment quan se’ns va demanar de crear un blog, he de reconèixer que em vaig espantar, pensava què hi podem posar nosaltres de nou, que no trobem a Internet? Quina utilitat tindrà? La veritat es què estic sorpresa i satisfeta del treball que hem realitzat, hem sabut buscar i seleccionar l’ informació que creiem més adequada pel tema i penjar-la en el nostre blog. M’ha agradat descobrir el funcionament dels blogs, crec que són de gran utilitat ja que ens permeten presentar tota l’ informació que vulguem davant dels altres. M’ha estat de gran utilitat el fet de conèixer els diferents programes, com ara el Kid Pix, el Gimp, el web quest... tot i que m’hagués agradat aprofundir molt més en alguns d’aquests, especialment amb el gimp. L’únic inconvenient que trobo respecte els blogs, és que no pots organitzar l’ informació d’altra manera que tal i com està penjada, tot i així crec que és un molt bon recurs per treballar a un tema, i que a través d’aquests podem trobar moltes propostes per treballar a l’aula. Crec que el nostre blog pot ser d’utilitat per a qualsevol escola que treballi el fons marí i això em satisfà. Espero que si mai arribo a ser mestre, pugui obrir el meu propi blog, i compartir l’ informació i les propostes del tema que treballem tant amb els pares dels nens, com amb altres mestres o amb qualsevol persona interessada en el tema.